Моніторинг
Згідно наказу ЗДО від 16.03.2023 №16 - ОД "Про організацію та проведення діагностування сформованості освітніх компетенцій" З 20.03.2023 року по 31.03.2023 вихователями груп дітей старшого дошкільного віку було проведено діагностування сформованості освітніх компетенцій вихованців за такими освітніми лініями: «Особистість дитини», «Дитина в соціумі», «Дитина в природному довкіллі», «Мовлення дитини» «Дитина у світі культури», «Діяльність дитини», «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі».
В результаті діагностування сформованості освітніх компетенцій вихованців з’ясовано, що вся освітньо-виховна робота з дітьми планується і проводиться відповідно до Базового компонента дошкільної освіти, програми розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі», Інструктивно-методичних рекомендацій «Щодо організації діяльності закладів дошкільної освіти у 2022-2023 н.р.» та інших нормативних документів в галузі дошкільної освіти. Результати, отримані під час діагностування у групах дітей старшого дошкільного віку свідчать про те, що робота ведеться на належному рівні.
За підсумками вивчення сформованості компетенцій за освітніми лініями отримані такі результати:
Група дітей старшого дошкільного віку №1
- 13 дітей мають високий рівень сформованості освітніх компетенцій;
- 3 дітей мають достатній рівень сформованості освітніх компетенцій.
Група дітей старшого дошкільного віку №2
- 4 дітей мають високий рівень сформованості освітніх компетенцій;
- 5 дітей мають достатній рівень сформованості освітніх компетенцій.
Група дітей старшого дошкільного віку №3
- 8 дітей мають високий рівень сформованості освітніх компетенцій;
- 9 дітей мають достатній рівень сформованості освітніх компетенцій.
Вихователь-методист Чайковська Р.І. проаналізувала та узагальнила дані педагогічного вивчення на основі результатів та за динамікою змін у розвитку дошкільників, були визначені необхідні методи надання їм допомоги за кожною освітньою лінією Базового компонента дошкільної освіти, внесені корективи в освітній процес, як індивідуально для кожної дитини, так і кожної групи в цілому.