Проблемні питання над якими працюють педагоги закладу
1. Залучення учасників освітнього процесу до інтерактивних та нетрадиційних форм роботи.
(Вихователь – методист Чайковська Р.І. )
2. Збереження та зміцнення психічного здоров’я учасників навчально – виховного процесу.
(Практичний психолог Гавриленко С.А.)
3. Формування навичок безпечної поведінки дошкільників.
(Вихователь Кукавська Г.І.)
4. Всебічний розвиток дитини шляхом виховання і навчання казкою.
(Вихователь Ткаченко С.П.)
5. Мнемотехніка. Застосування мнемотехнічних прийомів в процесі навчання англійської мови дітей старшого дошкільного віку.
(Вихователь Сердюк О.О.)
6. «Казкотерапія у вихованні дошкільників».
(Вихователь Сердюк Ж.С.)
7. Дидактичні ігри, як засіб пізнавального розвитку дітей дошкільного віку.
(Вихователь Троценко Н.І.)
8. Пізнаємо світ пальчиками.
(Вихователь Наумко О. М.)
9. Розвиток сенсорних здібностей та дрібної моторики у дітей.
(Вихователь Пасько Ю.В.)
10. Вдосконалення мовленнєвого розвитку, як засіб виховання і навчання дошкільників раннього віку.
(Вихователь Муравицька Н.А.)
11. Система музично-ритмічного виховання Еміля Жак-Далькроза.
(Керівник музичний Яременко М. В.)
12. «Нетрадиційні засоби фізичного виховання в освітньому просторі».
(Інструктор з фізкультури Авраменко Х.А.)
13. Нетрадиційні техніки малювання.
(Вихователь Проценко С.О.)
14. Театралізована діяльність, як засіб розвитку особистості дитини.
(Вихователь Клець Я.О.)
15. Формування логіко – математичної компетентності у дошкільників.
(Вихователь Нищета Н.І.)
Вихователь – методист Р. ЧАЙКОВСЬКА