Драматичний гурток "Казкарики"
Орієнтовний розподіл занять драматичного гуртка
«Казкарики»
на 2024 – 2025 н.р.
День тижня | Група |
Графік роботи гуртка
|
Вівторок |
Група дітей старшого дошкільного віку (1 підгрупа) |
(12.00-12.25) |
Вівторок |
Група дітей старшого дошкільного віку (2 підгрупа) |
(12.35-13.00) |
Мета
Виховувати зацікавлене та відповідальне ставлення малят до підготовки, проведення та оцінки театралізованої діяльності, виконання своїх ролей, налагодження зв’язків з партнерами, оволодіння прийомами інакомовності ( алегорії), фантастичного перетворення, перебільшення; вчити емоційно та інтонаційно виразно характеризувати персонажів, виявляти власне ставлення до героїв та їхніх вчинків.
Формувати виразне та дикційно чисте сценічне мовлення; заохочувати бажання дітей підтримувати партнера, допомагати йому, доброзичливо з ним спілкуватися, вступати в діалог. Користуватися набутим досвідом постановки ігор – драматизацій, розігрувати знайомі й нові сюжети за змістом і мотивами літературних творів, казок та інших малих форм усної народної творчості.
Розвивати артистичність, творчість, емоційність, витонченість, ініціативність, вміння використовувати в грі предмети замінники, уявні предмети, виготовляти елементи атрибутів, входити в образ, перебувати в ньому до кінця театралізованого дійства; стимулювати прагнення дитини самореалізуватися, самостверджуватися, створювати сюрпризні, жартівливі ситуації.
Завдання
- Формувати уявлення дітей про різні види театру (пальчиковий, настільний, фланелеграф), різні жанри літературних творів за темою яких розігруються театралізовані ігри.
- Стимулювати творчість, своєрідність відтворення ігрових образів.
- Удосконалювати уміння відтворювати рухи і дії, які притаманні тваринам, птахам з урахуванням наявних у дошкільників знань.
- Розвивати сферу співчуття, співучасті, співпереживання; заохочувати бажання розповідати про свої особисті враження.
- Підтримувати творче відтворення імітаційних рухів та емоційних станів персонажів ігор – драматизацій.
- Надати можливість дошкільникам проявити себе, реалізувати творчий потенціал.
- Розширити уявлення дітей про театр як вираження життєвих ситуацій в акторській грі, навчити проявляти себе естетичним та емоційним глядачем, співпереживати персонажам, розуміти зміст дійства, вистави, усвідомлювати колективний характер діє створення.
Перспективний план драматичного гуртка
«Казкарики»
ВЕРЕСЕНЬ
3 тиждень
Що таке театр та як він виник
4 тиждень
Види театру
ЖОВТЕНЬ
1 тиждень
Екскурсія до театру. Професії театру.
2 тиждень
Театральні символи. Правила поведінки в театрі.
4 тиждень
Професія актор. Приміримо роль актора.
5 тиждень
Світ емоцій. Емоція «Радість».
ЛИСТОПАД
1 тиждень
Світ емоцій. Емоція «Горе».
2 тиждень
Світ емоцій. Емоція «Гнів».
3 тиждень
Світ емоцій. Емоція «Страх».
4 тиждень
Світ емоцій. Емоція «Здивування».
ГРУДЕНЬ
1 тиждень
Традиції святкування свята Святого Миколая. Зимові забави. Гра «Покажи»
2 тиждень
Театралізована вікторина «Емоційний мішечок»
3 тиждень
Традиції святкування Різдва Христового в Україні.
4 тиждень
Знайомство з видом театру «Вертеп». Розучування колядок і щедрівок.
СІЧЕНЬ
3 тиждень
Знайомство з народним святом «Водохреща». Ілюстрована розповідь української народної казки «Вовк колядник».
4 тиждень
Артикуляційні завдання «Чудові вправи для вправного язичка»
5 тиждень
Розповідь казки «Рукавичка». Бесіда про диких тварин
ЛЮТИЙ
1 тиждень
Переказ казки «Рукавичка» з опорою на картки. Розігрування ролями
2 тиждень
Знайомство з народним святом «Стрітення».
3 тиждень
Творча робота «Створимо хатинку для лісових жителів» за українською народною казкою «Рукавичка»
4 тиждень
Гра –драматизація за казкою «Рукавичка».
БЕРЕЗЕНЬ
1 тиждень
Бесіда про весну, народні прикмети . Розучування віршів про весну
2 тиждень
Розповідання казки «Зайчикова хатка»
3 тиждень
Показ вихователем тіньового театру «Зайчикова хатка». Переказ дітьми казки «Зайчикова хатка»
КВІТЕНЬ
1 тиждень
Розповідання казки «Пан Коцький». Обговорення рис характеру персонажів твору.
2 тиждень
Переказ казки «Пан Коцький». Гра-драматизація за казкою
3 тиждень
Розповідь казки «Троє поросят». Обговорення змісту, рис характеру персонажів твору.
4 тиждень
Ляльковий театр «Троє поросят». Переказ твору за картками. Дидактична гра «Казкові герої та їх права».
5 тиждень
Великдень. Творча робота «Збираємо великодній кошик». Складання казки на великодню тематику за серією малюнків.
ТРАВЕНЬ
1 тиждень
Перегляд лялькової вистави «Колобок». Бесіда за твором. Обговорення рис характеру персонажів. Вікторина за казкою «Хто зверху?» за українською народною казкою «Колобок».
2 тиждень
Творча робота «Що було б, якби Колобок не втік від бабусі та дідуся?» Переказ казки за грою на липучках. Розігрування ролей.
3 тиждень
Казкова вікторина «Ким я був?»
4 тиждень
Підсумкове заняття