Липоводолинський ЗДО "Берізка", Липова Долина
Сумська область, Роменський район

Драматичний гурток "Казкарики"

Фото без опису

Орієнтовний розподіл занять драматичного гуртка

«Казкарики»

на 2024 – 2025 н.р.

День тижня Група

Графік роботи гуртка

 

Вівторок

Група дітей старшого дошкільного віку

(1 підгрупа)  

(12.00-12.25)
Вівторок

Група дітей старшого дошкільного віку

(2 підгрупа)  

(12.35-13.00)

 

Фото без опису       Мета 

         Виховувати зацікавлене та відповідальне ставлення малят до підготовки, проведення та оцінки театралізованої діяльності, виконання своїх ролей, налагодження зв’язків з партнерами, оволодіння прийомами інакомовності ( алегорії), фантастичного перетворення, перебільшення; вчити емоційно та інтонаційно виразно характеризувати персонажів, виявляти власне ставлення до героїв та їхніх вчинків.

           Формувати виразне та дикційно чисте сценічне мовлення; заохочувати бажання дітей підтримувати партнера, допомагати йому, доброзичливо з ним спілкуватися, вступати в діалог. Користуватися набутим досвідом постановки ігор – драматизацій, розігрувати знайомі й нові сюжети за змістом і мотивами літературних творів, казок та інших малих форм усної народної творчості.
         Розвивати артистичність, творчість, емоційність, витонченість, ініціативність, вміння використовувати в грі предмети замінники, уявні предмети, виготовляти елементи атрибутів, входити в образ, перебувати в ньому до кінця театралізованого дійства; стимулювати прагнення дитини самореалізуватися, самостверджуватися, створювати сюрпризні, жартівливі ситуації.

Фото без опису    Завдання

  • Формувати уявлення дітей про різні види театру (пальчиковий, настільний, фланелеграф), різні жанри літературних творів за темою яких розігруються театралізовані ігри.
  • Стимулювати творчість, своєрідність відтворення ігрових образів.
  • Удосконалювати уміння відтворювати рухи і дії, які притаманні тваринам, птахам з урахуванням наявних у дошкільників знань.
  • Розвивати сферу співчуття, співучасті, співпереживання; заохочувати бажання розповідати про свої особисті враження.
  • Підтримувати творче відтворення імітаційних рухів та емоційних станів персонажів ігор – драматизацій.
  • Надати можливість дошкільникам проявити себе, реалізувати творчий потенціал.
  • Розширити уявлення дітей про театр як вираження життєвих ситуацій в акторській грі, навчити проявляти себе естетичним та емоційним глядачем, співпереживати персонажам, розуміти зміст дійства, вистави, усвідомлювати колективний характер діє створення.

Перспективний план  драматичного гуртка

    «Казкарики»   

ВЕРЕСЕНЬ

3 тиждень

Що таке театр та  як він виник

4 тиждень

Види театру

ЖОВТЕНЬ

1 тиждень

Екскурсія до театру. Професії театру.

2 тиждень

Театральні символи. Правила поведінки в театрі.

4 тиждень

Професія актор. Приміримо роль актора.

5 тиждень

Світ емоцій. Емоція «Радість».

ЛИСТОПАД

1 тиждень

Світ емоцій. Емоція «Горе».

2 тиждень

Світ емоцій. Емоція «Гнів».

3 тиждень

Світ емоцій. Емоція «Страх».

4 тиждень

Світ емоцій. Емоція «Здивування».

ГРУДЕНЬ

1 тиждень

Традиції святкування свята Святого Миколая. Зимові забави. Гра «Покажи»

2 тиждень

Театралізована вікторина «Емоційний мішечок»

3 тиждень

Традиції святкування Різдва Христового в Україні.

4 тиждень

Знайомство з видом театру «Вертеп». Розучування колядок і щедрівок.

СІЧЕНЬ

3 тиждень

Знайомство  з народним святом «Водохреща». Ілюстрована розповідь української народної казки «Вовк колядник».

4 тиждень

Артикуляційні завдання «Чудові вправи для вправного язичка»

5 тиждень

Розповідь казки «Рукавичка». Бесіда про диких тварин

ЛЮТИЙ

1 тиждень

Переказ казки «Рукавичка» з опорою на картки. Розігрування ролями

2 тиждень

Знайомство  з народним святом «Стрітення».

3 тиждень

Творча робота «Створимо хатинку для лісових жителів» за українською народною казкою «Рукавичка»

4 тиждень

Гра –драматизація за казкою «Рукавичка».

БЕРЕЗЕНЬ

1 тиждень

Бесіда про весну, народні прикмети . Розучування  віршів про весну

2 тиждень

Розповідання казки «Зайчикова хатка»

3 тиждень

Показ вихователем тіньового театру «Зайчикова хатка». Переказ дітьми казки «Зайчикова хатка»

КВІТЕНЬ

1 тиждень

Розповідання казки «Пан Коцький». Обговорення рис характеру персонажів твору.

2 тиждень

Переказ казки «Пан Коцький». Гра-драматизація за казкою

3 тиждень

Розповідь казки «Троє поросят». Обговорення змісту, рис характеру персонажів твору.

4 тиждень

Ляльковий театр «Троє поросят».  Переказ твору за картками. Дидактична гра «Казкові герої та їх права».

5 тиждень

Великдень. Творча робота «Збираємо великодній кошик». Складання казки на великодню тематику за серією малюнків.

ТРАВЕНЬ

1 тиждень

Перегляд лялькової вистави «Колобок».  Бесіда за твором. Обговорення рис характеру персонажів.  Вікторина за казкою «Хто зверху?» за українською народною казкою «Колобок».

2 тиждень

Творча робота «Що було б, якби Колобок не втік від бабусі та дідуся?» Переказ казки за  грою на липучках.  Розігрування ролей.

3 тиждень

Казкова вікторина «Ким я був?»

                                                                                              4 тиждень

Підсумкове заняття

   

 

 

Логін: *

Пароль: *