Липоводолинський ЗДО "Берізка", Липова Долина
Сумська область, Роменський район

Група дітей раннього віку "Гномики"

Девіз групи " Гномики”

Ми гномики маленькі,

Веселі чепурненькі.

Любим бігати та грати,

Працювати та співати.

В нашій групі дуже мило,

Гарно, світло і красиво

В наших діток все гаразд,

Завітайте, ви до нас!

Теплими, сонячними посмішками зустрічають дітей вихователі:

Вихователь:

Наумко Ольга Миколаївна

Педагогічне кредо:

«Вчитись важко, а навчати ще важче.

Але не мусиш зупинятись ти.

Як дітям віддаси усе найкраще

То й сам сягнеш нової висоти!»

Життеве кредо:

«Стався до людей так, як ти хочеш щоб вони ставилися до тебе.

Йди вперед і ніколи не зупиняйся на досягнутому.»

Працює над проблемою:

«Пізнаємо світ пальчиками»

Вихователь:

Сердюк Жанна Сергіївна 

Мій девіз :

"Цінуй те, що маєш, але не зупиняйся на досягнутому"

Педагогічне кредо:

«Не витрачайте свій час в марній боротьбі за досконалість, просто прагніть робити все якнайкраще»

Життєве кредо:

«Бути людиною у всьому і завжди»

Проблема над якою працює:

"Казкотерапія як засіб розвитку дошкільнят"

 

 

 

Вихователь:

Проценко Світлана Олексіївна

 

Педагогічне кредо:

«Все можливо, на неможливе просто потрібно більше часу»


Проблемне питання над яким працює:

«Нетрадиційні техніки малювання»

Помічник вихователя:

Царик Катерина Миколаївна

 У групі «Гномики» виховуються діти раннього віку, всього

23 дитини: 8 дівчаток, 15 хлопчиків.

Ми – це наша група, в якій 23 букви «Я». Кожен з нас – це унікальна, неповторна особистість, одна єдина у своєму роді. Тому ми намагаємося дбайливо, з любов’ю і повагою відноситися до себе і до оточуючих, приймати себе і інших такими, які ми є.

 

Список групи дітей раннього віку:

1. Базарна Карина

2. Благий Єгор

3. Бурикін Данііл

4. Ємець Вадим

5. Забашта Єва

6. Івотський Владислав

7. Карпець Матвій

8. Карпець Олексій

9. Литовка Максим

10. Майборода Марія

11. Недосип Назар

12. Нестеренко Аліса

13. Силенко Олександр

14. Стеценко Олександр

15. Супрун Артур

16. Олійник Олександра

17. Омельченко Софія

18. Отич Ксенія

19. Пісковий Владислав

20. Приліпа Аріана

21. Прокопенко Максим

22.Тішалович Владислав

23. Ткаченко Артем

Група «Гномики» запрошує вас у світ дитинства, де кожен малюк зможе знайти собі друзів і проводити свій час в атмосфері тепла, турботи і уваги.

Робота в нашій групі базується на врахуванні індивідуальних здібностей дитини, розвитку вільної особистості, а також створенні умов для фізичного і духовного здоров’я малят.

В групі «Гномики » ми навчаємося, граємося, розвиваємо творче мислення, фантазію. Ми спрямовуємо свої зусилля на формування малят вміння активно засвоювати знання і творчо їх використовувати у продуктивній діяльності.

У нашій групі діти ростуть і розвиваються в атмосфері любові та психологічного комфорту.

Бо садок – життєвий простір дитини, де вона не готується до життя, а живе.

Наша група тепла і затишна. В ній дуже багато різноманітних іграшок, матеріалу для різних видів діяльності.

Важливу роль у розвитку наших дітей відіграє розвивальне середовище, яке створене в нашій групі «Гномики» так , щоб воно направляло на розвиток пізнавальних інтересів та творчих здібностей наших дітей. Діти мають можливість знайомитися, експериментувати, розвиватися, творити…

Хоч ми гномики маленькі,

Та гарненькі, чепурненькі.

У садочку любо нам,

Весело тут малюкам.

Бо «Берізка» - наш рідний дім,                   

Дуже раді тут усім!


 

ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ДІТЕЙ РАННЬОГО ВІКУ

Ранній вік - унікальний період у розвитку дитини, який відріз­няється низкою особливостей. Для цього віку характерний швидкий темп фізичного і психічного розвитку. У старшому віці не спостері­гається такого швидкого збільшення ваги і росту дитини, інтенсив­ного розвитку її мовлення, рухів, інтелекту.

Інтенсивний теми розвитку пов'язаний зі швидким підвищен­ням працездатності організму малюка. Одночасно дитину раннього віку характеризує недостатня витривалість нервової системи. Чим меншою є дитина, тим коротшим є час її неспання і довшим є сон упродовж доби. Якщо порушуються ці умови, то дитина втомлю­ється, що призводить до виснаження нервової системи. Чітке до­тримання режиму забезпечує правильний розвиток і добре самопо­чуття дитини.

Незрілість внутрішніх систем у поєднанні з інтенсивним розви­тком роблять організм малюка вразливим, він часто хворіє. Завдан­ням дорослих є охорона здоров'я дитини, зміцнення організму: гігі­єнічний догляд, раціональне харчування, прогулянки, загартування за допомогою води і повітря, масаж, гімнастика, забезпечення оптимальної рухової активності.

Для дітей раннього віку характерним є тісний взаємозв'язок між фізичним і психічним розвитком. Фізично міцний малюк діяльний, бадьорий, активно сприймає навколишнє середовище.

Діти раннього віку мають нестійкий емоційний стан.

Підвищена збудженість підкоркових відділів і слабкість регу­люючої функції кори головного мозку призводять до того, що відпо­відні реакції дітей на різноманітні зовнішні збудники супроводжу­ються яскравими емоціями. Незначні відхилення в режимі дня (не поклали своєчасно спати, неправильна організація, де­фіцит спілкування з дорослими таін.), перебування поблизу інших дітей призводить до змін у настрою малюків: одні збуджуються, ін­ші- пригнічуються. Малюкам легко передається настрій дорос­лого, а також інших дітей. Вони чутливо сприймають ставленнядо себе з боку дорослих, хворобливо реагують на їхні численні заборо­ни. Раннє формування позитивних емоцій, тісний емоційний кон­такт, який встановлюється між дитиною і дорослим із перших мі­сяців життя, є базою для своєчасного та успішного становлення осо­бистості дитини.

Якщо діти у цьому віці починають плакати, то вони вже нічого не бачать, не чують, хаотично рухають руками і ногами. Якщо почи­нають сміятися, то підскакують, плескають у долоні. Захоплюючись повзанням або безладною біганиною, малюки зазвичай самі не в змо­зі зупинитися, вони потребують допомоги дорослого. Почувши забо­рону, вони не можуть відразу перервати свою діяльність їм необ­хідний певний час, щоб перевести свою увагу на щось інше.

Діти потребують руху, тому необхідно створити умови для задо­волення їхніх рухів. Перш за все потребується одяг, що не затримує рухів. У приміщенні повинен бути простір для вільного пересування, а отже, необхідно правильно розставити меблі та розмістити іграш­ки. Потреба дітей в активних рухах задовольняється за умов педа­гогічно правильної організації прогулянки в різні пори року.

Діти втомлюються, виконуючи багаторазові одноманітні рухи, не можуть довго гратися з однією іграшкою. Тому необхідно за­безпечити їм зміну видів діяльності - обмеження в активних різно­манітних рухах перешкоджає фізичному розвитку малюків, знижує їхню пізнавальну активність, самостійність та ініціативність.

Уміння, які опановують діти, взаємопов'язані. Початок формуван­ня органів чуття, перш за все зору і слуху, відіграє важливу роль у роз­витку рухів руки, повзання і ходьби, а без своєчасного розвитку руки неможливим є подальший розвиток предметної діяльності тощо.

Розвиток мовлення пов'язаний із розвитком рухової сфери ді­тей. Дрібні рухи пальців рук стимулююче впливають на формуван­ня розмовного центру.

Діти раннього віку легко навчаються. Іхнє навчання передба­чає розвиток зорового і слухового сприйняття, мовлення (пасивного й активного), основних рухів, рухів руки, взаємодії з близькими до­рослими і дітьми.

Доведено, що кора головного мозку дітей раннього віку має ве­ликі компенсаторні можливості. Якщо дії дорослого мають ціле­спрямований характер (навчання), то малюки можуть досягти ви­сокого рівня розвитку здібностей, які самостійно сформувати вони не зможуть.

Одночасно для дітей раннього віку характерною є нестійкість сформованих умінь. Через це в роботі з дітьми передбачаються по­вторення занять, закріплення матеріалу в самостійній діяльності.

Малюків неможливо примусити дивитись, слухати, запам'ятову­вати, якщо їм це нецікаво. На заняттях із дітьми раннього віку ви­користовується метод появи зненацька і зникнення предмета, сюрп­ризні моменти. Тривалість занять залежить не тільки від віку дітей, рівня їхнього розвитку, але й від виду занять, його змісту.

Діти раннього віку легко відволікаються, реагують на сторонні розмови, пересування групою тощо.

Необхідно враховувати, що відповідні реакції дітей є відтермінованими, тому під час проведення заняття не слід вимагати від них швидкої відповіді, зміни рухів.

Успішність розвитку і виховання дітей раннього віку залежить від таких умов:

дотримання режиму, який відповідає віковим та індивідуаль­ним особливостям;

систематичне проведення занять, розваг, свят;

педагогічно-правильне керівництво самостійною діяльністю;

створення спокійного ритму життя, доброзичлива атмосфера, стійкий емоційно-позитивний настрій дітей; емоційно-збагачене спілкування з кожним;

педагогічна майстерність вихователів та їхня любов до кожно­го малюка.

Логін: *

Пароль: *