Липоводолинський ЗДО "Берізка", Липова Долина
Сумська область, Роменський район

Funny English

 

 

Графік роботи гуртка: понеділок 14:00-15:00

                      середа: 10:00-10:30

Перспективне планування

Дата

Тема

Лексичний матеріал

Говоріння

Робота в зошитах

Вересень

About my self

Family

Hello,What is your name?

Nice to meet you

Тренування у веденні діалогу В-Д

Hello, What is your name

Ст.3

Жовтень

Animals

Cat

Dog

Frog

Pig

Тренування у веденні діалогу Д-Д

В-Д

Look. What is this

Show me please

Ст.4-6

Листопад

Number

1.2.3.4.5.6.7.8.9.10.

Тренування у веденні діалогу

Show me

What number is this

Вивчення пісні Number

Ст.7

Грудень

Toys

Boll

Teddy bear

Car

Doll

Clown

Present

 

Тренування у веденні діалогу

Yes it is

No it is not

 

Ст.8-11

Січень

Colours

Yellow

Red

Green

Blue

White

Orange

Brown

Black

Тренування у веденні діалогу

What colour is….

Ст.12,13

Лютий

Body

Head

Hand

Foot

Nose

Eyers

Ears

Hair

Mouth

Тренування у веденні діалогу I have got…

Ст.14,15

Березень

Food

Banana

Potato

Tomato

Ice cream

Cace

Тренування у веденні діалогу

I like

What do you like

Ст.16,19

Квітень

Clothers

Blouse

Skirt

Dress

Shoes

T-shirt

Тренування у веденні діалогу

I have got

He (She) has gjt

Ст.20-23

Травень

House School

 Table

Sofa

Chair

Bed

Pencil

Bag

Book

 

Ст.24-31

МЕТА:сприяти повноцінному й різнобічному розвиткові дошкільника; виховувати його почуття, волю, інтелект; вправляти в моральній поведінці; створювати сприятливі умови для оволодіння дитиною основами іншомовного спілкування; збалансовувати розвивальні, виховні та освітні цілі.

В усі часи люди розуміли значення знань іноземних мов. ,,Скільки мов ти знаєш, стільки раз ти людина‛, - стверджує народна мудрість. Особливо актуальним є вивчення іноземних мов на сучасному етапі розвитку суспільства. Володіння іноземною мовою – це природня потреба дітей та їхніх батьків, які живуть у багатомовному полікультурному світі.


У нашому ДНЗ, вивчення англійської мови починається з п'ятирічного віку,
оскільки цей вік є оптимальним для засвоєння мов. Мовленнєвий апарат у дошкільнят дуже гнучкий, вони легко наслідують звуки та звукосполучення рідної та нерідної мов. Вони вкрай чутливі до вимови та особливо сприйнятливі до фонетики та інтонації мовлення. Вже у шкільному віці вони дещо втрачають попередню здатність легко й точно відтворювати звуки іноземної мови. Тому, керуючись власним досвідом, хочу зазначити, що подальшого розвитку англомовних здібностей.

Організація життєдіяльності. Навчання дошкільників іноземної мови є, передусім, системою певним чином організованої педагогом цільової ігрової діяльності, сприяє розвиткові особистості дитини, реалізації нею свого індивідуального досвіду, прояву особистісних якостей, необхідних для засвоєння мінімізованого обсягу іншомовних знань вмінь. Процес засвоєння іноземної мови спрямовується задоволення особистісних, пізнавальних та ігрових потреб у ході цікавого спілкування з дорослими та однолітками. Навчання вважатиметься успішним за умови, що дошкільник уміє відрізняти правильне від неправильного, самостійно контролювати свої дії, сприймати звучання слова через фонологічну систему рідної мови. Важливо формувати в дитини іншомовний фонематичний слух,створювати для цього спеціальні ситуації.

Адже, мова - це перш за все засіб спілкування. Навчання іноземної мови повинно бути організованим у вигляді уявних чи реальних ситуацій спілкування, коли в дитини виникає потреба вживати у власному мовленні іншомовний матеріал. Тому, саме гра є провідною формою діяльності дітей на заняттях з англійської мови.
Методика гурткової роботи : з англійської мови вбачає в собі ефективний шлях розвитку збагачення словникового запасу.

Вивчення англійської мови – цікава та корисна для дітей навчальна діяльність, створює передумови для оволодіння для в подальшому іншими мовами. Виховує толерантне ставлення для носіїв інших культур.

Ваші діти відвідують гурток по вивченню англійської мови 2 рази на тиждень, тому вони перебувають в іншомовному середовищі лише на заняттях. Для досягнення успіху у вивченні англійської мови важливою складовою є плідна співпраця педагога, дітей та батьків. Отже, якщо ви маєте можтивість та хочете прийняти участь і допомогти у навчальному процесі ваших дітей радимо організувати ,,домашні уроки‛ англійської мови.

У цьому вам допоможуть декілька порад.

1. Пам’ятайте, що мотивація є рушійною силою у будь-якому починанні.

Проте, як же зацікавити малюка, який не розуміє доцільності вивчення англійської мови? Тут вам стане у пригоді ігрова діяльність, організована у вигляді уявних чи реальних ситуацій спілкування, коли в дитини виникає потреба, бажання та інтерес висловлюватись англійською мовою.

2. Перегляньте разом мультфільми з англійським героями, розпитайте, які з них дітям сподобались. Виберіть улюбленого персанажа ( Superman, Sponge Bob, Mickey Mouse, Minnie Mouse…), та купіть іграшку або зробіть аплікацію улюбленого героя. Поясніть малюкові,що він спілкується та розуміє тільки англійську Тому прийдеться вивчити дещо на його рідній мові. В словниковому запасі дитини з’являться назви предметів гардеробу, чим іграшку годувати, плюс різні дії (стрибати, спати).

3. Шановні батьки, навчати свого малюка іноземній мові слід лише у тому випадку, якщо ви впевнені, що у вас самих правильна вимова.

4. Навіть якщо ви впевнені у своїй вимові, дайте дитині можливість чути не лише ваше іноземне мовлення. Ставте їй аудіо – та відеодиски, використовуйте на домашніх уроках навчальні компакт- диски. Нехай дитина чує, як розмовляють носії мови. Спочатку їй буде важко що-небудь зрозуміти, але вона буде вловлювати правильну інтонацію. А з часом навчиться розуміти мовлення інших людей.

5. Значну увагу приділіть фонетичній розминці. Як перед фізкульттренуванням необхідно розім’ятись нашим м’язам, так і до розмови на іншій мові важливо підготувати язик. Нехай дитина повторює за вами іноземні звуки. Ось наприклад : заспівати, як пташка — [vi]- [vi] -[vi]; закувікати, як маленьке порося — [wi]- [wi]- [wi]; загарчати, як ведмедик або собака — [r — г — г]; зашипіти, наче змія [s — s — s] і таке інше. Розвивайте фонематичний слух ваших дітей.

6. Якщо ви володієте достатнім словниковим запасом, то у повсякденному житті є безліч можливостей створити ігрове середовище. Особливи ефективним є використання рольових ігор.

Наприклад, готуючи вечерю матуся виступає в ролі повара, а малюк в ролі помічника. Потім малюк розповідає своему другу Мickey, що він полюбляє їсти. Від імені Mickey запитайте ‛What do you like ? – I like pizza and ice-cream‛. – до прикладу відповідає малюк.

7. Розвивайте пам’ять малюків, вивчаючи англійські пісні та вірші. Особливо легко запам’ятовуються короткі вірші - римування, які є дуже корисними для закріплення мовленнєвих зразків. Наприклад:

‛I see a monkey

I see a dog

I see a mouse

I see a frog‛.

Розучувати римівку, потрібно спираючись на наочність. Покладіть перед дітьми картинки або іграшки тварин та запропонуйте подивитись через уявний бінокль.

8. Інколи поза заняттями говоріть що-небудь на іноземній мові. Без перекладу. Наприклад, «Який сонячний день» чи «візьми тарілку» (протягуючи руку). Спочатку по інтонації і жестам, а пізніше вже по словам дитина навчиться вас розуміти.

9. Суботу чи неділю можна оголосити Днем Особливих Дотиків. Все, до чого торкаєшся, повинен назвати на англійській мові. Інакше речі брати не можна. Правила поширюються на всю сім’ю. Якщо тато чи старший брат не знає цієї мови, нехай запитує у юного поліглота. Як варіант, заснувати правило:замовляти, що сьогодні приготувати на вечерю, можна лише на англійській мові.

10. Зверніть увагу на твердження ,,успіх породжує успіх‛. Не бійтесь перехвалити свого малюка адже він так потребує вашої підтримки,похвали та захоплення. Ніколи не навішуйте на сина чи доньку ярлик: «Ти не здібний». Можливо у малюка не так ярко виражені здібності щодо вивчення іноземної мови, проте проявляюються у чомусь іншому. А головне пам’ятайте, що ваша дитина унікальне та неповторне створіння Боже, зі закладеними здібностями та талантами, завдання ж батьків та педагогів бути мудрими, чутливими та терплячими для того,щоб їх виявити , розвинути та сформувати духовно, морально та інтелектуально розвиненими особистостями, самодостатніми, гармонійними та просто успішними людьми.

Mother’s Day

Гра. ‛Magic flower for mum‛

Мета: виготовити подарунок для матусі у вигляді чарівної квіточки, повторити назви кольорів, автомазизувати навички вживання мовленнєвого зразка, I see blue (green).

My dear, dear mummy,

You are nice and kind.

Thank you very much

For your loving heart.

My dear mummy,

Let me kiss your face.

I want you to be happy

Today and always.

Вивчіть з нами




New Year Day

New Year Day, happy day!
We are all glad and very gay.
We all dance and sing and say:
"Welcome! Welcome! New Year Day!”

Days in the Month

Thirty days has September,
April, June and November;
February has twenty-eight alone.
All the rest have thirty-one,
But leap year coming once in four
Gives February one day more.

З Днем 8-го Березня!
I like the way you look,
I like the way you cook,
Now I want to say:
«Happy Mother’s Day!»

My dear, dear mummy!

I love you very much.
I want you to be happy
On the 8th of March!

Spring is Here

Spring is here! Spring is here!
Winter is gone and two flowers appear.
Three little robins begin to sing.
Four bicycle bells begin to ring.
Five children come out and jump the rope.
Spring is here now! I hope, I hope!

Веселе літо.

You can swim and play football,

Hockey, tennis, basketball.

You can jump and you can run,

You can have a lot of fun.


Good night
Good night mother,
Good night father,
Kiss your little son.
Good night sister,
Good night brother,
Good night everyone.

Good - bye
Good - bye,
Good - bye,
Good - bye
My doll.

Good - bye,
Good - bye,
Good - bye
You all.
My Class
1, 2, 3. 1, 2, 3.
I like school and
school likes me!

My face
Eyes and ears.
Eyes and ears.
Eyes and ears.
1, 2, 3.
Colours
Red, yellow, pink and white.
Let's play ball day and night!
My family
A B CDE
This is my family.
G HIJ
I love them every day.
K L MNO
Mother, father, baby, oh
P Q RST
Brother, sister, you can see
U V W X Y Z
All the people in my family.

Do it
Pick up, put down, stand up, turn round
Clap left, clap right, clap up, clap down.
Look left, look right, look up, look down.
Turn round, sit down, touch something …brown!


Point to your teacher, point to the door,
Look at the window, look at the floor,
Stand on your left leg, stand on your right.
Now sit down, touch something…white.

Put your hands and touch your toes.
Cross your fingers, hold your nose.
Bend your knees and shake your head,
Stamp your feet, touch something…red.

Head and shoulders, knees and toes,
Knees and toes, knees and toes;
Head and shoulders, knees and toes,
Eyes, ears, mouth and nose.


I like
I like comics, I like hats.
I like biscuits, trees and cats.
I don't like spider, I don't like cheese.
I don't like rats or big yellow bees.

I like To Skip
I like to skip,
I like to jump,
I like to run about,
I like to play,
I like to sing,
I like to laugh and shout.

Week
Monday's child is nice and slow
Tuesday's child is go, go, go
Wednesday's child is very funny
Thursday's child is happy and sunny
Friday's child is like a king
Saturday's child can dance and sing
Sunday's childe can stand on her head
And count the ghosts under her bed!

My House
Let's go to my house.
Let's go today.
I'll show you all the rooms
Where we work and play.

Here is the kitchen
Where Mother cooks for me.
Here is the living room
Where I watch TV.

Here is the dining room.
We eat here every day.
And this room is my room
Where I sleep and play.

The Toy Shop
I can see balls and bats and cars.
I can see boats and planes.
I can see carts, skipping ropes, dolls.
I can see ships and trains.
I can see games and tops and lorries.
I can see bear and bikes.
I can see swings and slides and skates.
I can see drums and kites.
Of all the toys I can see,
I want one for me!

What Are Little Boys Made of?

What are little boys made of?
What are little boys made of?
Frogs and snails,
And puppy-dogs' tails;
That's what little boys are made of.

What are little girls made of?
What are little girls made of?
Sugar and spice,
and all that's nice;
That's what little girls are made of.

What Are Little Girls Made of?

What are little boys made of?
What are little boys made of?
Frogs and snails,
And puppy-dogs' tails;
That's what little boys are made of.

What are little girls made of?
What are little girls made of?
Sugar and spice,
and all that's nice;
That's what little girls are made of.


Can You Tell Me
Can you tell me,
Can you tell me,
What little boys do?
They run and jump.
They run and jump,
So I will jump too.

Can you tell me,
Can you tell me,
What little girls do?
They dance and skip,
They dance and skip,
So I will skip too.

Can you tell me,
Can you tell me,
What little soldiers do?
They fight and march,
They fight and march,
So I will march too.

Can you tell me,
Can you tell me,
What little people do?
They play and work,
They play and work,
So I will work too.

Can you tell me,
Can you tell me,
What little babies do?
They eat and sleep,
They eat and sleep,
So I will sleep too.

I'm a Brand new Daddy
I'm a brand new daddy,
Proud as I can be
Of this little darling
Right in front of me.
You're so different from the rest.
Daddy knows that he's been blessed
With the very, very best
Wonder in the world.

Daddy will be here
Everything to both of us is so new.
As you learn about the world
I learn about you,
There's no need to fear.
Daddy will be here,
And I'll love and care for you
Through the years.

An Irish Blessing
May the road rise up to meet you;
May the wind be always at your back;
May the rains fall soft upon your fields;
And until we meet again,
May God hold you in the palm of his hand.

The Mistletoe
Mommy,
Daddy,
Quick!
Let's go
And stand
Beneath
The mistletoe.
You kiss me
and I'll kiss you,
Here comes Sister,
kiss her too.
Mommy,
Daddy,
Quick!
Let's go
And stand
Beneath
The mistletoe.

 

Логін: *

Пароль: *